W okresie od maja do września na zlecenie Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie oraz Johannes Kepler Universität Linz realizowaliśmy projekt badawczy Ład korporacyjny, struktura własnościowa i wyniki finansowe przedsiębiorstw rodzinnych w Polsce i w Austrii – analiza porównawcza.
Głównym celem zespołu badawczego Exacto było przeprowadzenie 750 wywiadów kwestionariuszowych wśród podmiotów gospodarczych z sektora MŚP funkcjonujących na terenie Polski. W projekcie badawczym wykorzystywany był Barometr Komunikacji - zarówno do przeprowadzania badań CATI (wywiad telefoniczny wspierany komputerowo) jak i CAWI (wywiad internetowy).
"BAROMETR KOMUNIKACJI. Innowacja w komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej w firmach" współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Program Operacyjny Innowacyjna Gospodarka, Priorytet VIII "Społeczeństwo informacyjne – zwiększanie innowacyjności gospodarki", Działanie 8.1 "Wspieranie działalności gospodarczej w dziedzinie gospodarki elektronicznej"