badania w public relations | komunikacja | ocena działań PR | wizerunek | pomiar efektów public relations | pomiar satysfakcji | badanie personelu | badanie klientów | ankiety pracownicze | oceny okresowe | ocena klientów | badanie opinii
Zaufali nam

Dowiedz się więcej

Dostęp do wiedzy

Skorzystaj i naucz się jak prowadzić profesjonalne badania wśród pracowników i kontrahentów. Baza wiedzy w pełni to umożliwia.

Wiedza współcześnie to ogromny kapitał, który warto gromadzić i wykorzystywać. Barometr oprócz kwestionariuszy czy możliwości przeprowadzania badań, daje Ci również szansę na pogłębienie wiedzy i nauczenie się czym są badania i jak je profesjonalnie prowadzić.

Wygoda

W każdym miejscu i czasie możesz zaprojektować badania. Wysyłasz i nadzorujesz proces badawczy bez konieczności angażowania wielu zasobów. Oszczędzasz czas.

Wcale nie musisz poświęcać wielu dni na realizację badań. Możesz to zrobić bez trudu, samodzielnie, dzięki systemowi, który przeprowadzi Cię przez cały proces. Zaoszczędzisz czas, a przy okazji zrealizujesz badania, które tak naprawdę wykonają się same. Wystarczy je tylko zaplanować.

System jest elastyczny

Możesz korzystać z własnych kwestionariuszy, tworzyć je. Ale masz także dostęp do ogromnej bazy pytań i szablonów ankiet, z których możesz skorzystać.

Baza danych, którą zawiera system sprawia, że nie musisz się martwić o to, że nie masz wiedzy na temat tworzenia kwestionariuszy. System przeprowadzi Cię przez ten proces, zaproponuje konkretne kwestionariusze już gotowe, przygotowane tylko do wdrożenia. Przy okazji sam możesz zdecydować czy będą to proste, czy bardzo zaawansowane kwestionariusze.

Baza do analiz

Wyniki jakie otrzymujesz, możesz analizować samodzielnie. Są czytelne i profesjonalnie zaprezentowane w formie tabel i wykresów. Możesz również zlecić dodatkową analizę, której dokonają eksperci i badacze.

Czy nie zdarzyło Ci się czasem analizować wyniki badań, które trudno było zrozumieć? Z pewnością. Ale system, który Ci proponujemy pozwoli wyzbyć się takich problemów. Profesjonalnie przygotowane wykresy i zestawienia tabelaryczne pozwolą szybko przeanalizować zawarte w nich informacje, a potem podjąć odpowiednie decyzje.

Rozsądna cena

Barometr komunikacji sprawia, że każde badania możesz przeprowadzić wielokrotnie taniej niż w przypadku, gdybyś musiał zlecać je na zewnątrz.

Czy przerażają Cię koszty badań, które zlecasz lub planujesz zlecić na zewnętrz? Jeśli tak, możesz je znacznie ograniczyć. Decydując się na skorzystanie z Barometru ograniczasz koszty do minimum. Abonament miesięczny lub roczny? Decyzja należy do Ciebie. Zobacz ile kosztuje badanie?

Barometr komunikacji.pl © 2010 Exacto
Dotacje na innowacje - inwestujemy w waszą przyszłość

"BAROMETR KOMUNIKACJI. Innowacja w komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej w firmach" współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Program Operacyjny Innowacyjna Gospodarka, Priorytet VIII  "Społeczeństwo informacyjne – zwiększanie innowacyjności gospodarki", Działanie 8.1 "Wspieranie działalności gospodarczej w dziedzinie gospodarki elektronicznej"