badania w public relations | komunikacja | ocena działań PR | wizerunek | pomiar efektów public relations | pomiar satysfakcji | badanie personelu | badanie klientów | ankiety pracownicze | oceny okresowe | ocena klientów | badanie opinii
Zaufali nam

Wybrane projekty

Czwartek
02 maj 2019

Kryzysy wizerunkowe - badanie ilościowe

Realizujemy kolejne badanie z zakresu podatności przedsiębiorstw na kryzysy wizerunkowe.

Czytaj więcej
Czwartek
25 kwiecień 2019

Badanie poziomu satysfakcji pracowników w firmie Polskie ePłatności SA

Dział Badań i Analiz Strategicznych Exacto wykorzystuje barometr komunikacji do badania poziomu satysfakcji pracowników dla spółki Polskie ePłatności.

Czytaj więcej
Najnowsze     Starsze niż : pół roku : rok : 2 lata : 5 lat
Barometr komunikacji.pl © 2010 Exacto
Dotacje na innowacje - inwestujemy w waszą przyszłość

"BAROMETR KOMUNIKACJI. Innowacja w komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej w firmach" współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Program Operacyjny Innowacyjna Gospodarka, Priorytet VIII  "Społeczeństwo informacyjne – zwiększanie innowacyjności gospodarki", Działanie 8.1 "Wspieranie działalności gospodarczej w dziedzinie gospodarki elektronicznej"