badania w public relations | komunikacja | ocena działań PR | wizerunek | pomiar efektów public relations | pomiar satysfakcji | badanie personelu | badanie klientów | ankiety pracownicze | oceny okresowe | ocena klientów | badanie opinii
Zaufali nam

Wybrane projekty

Badanie poziomu satysfakcji pracowników w firmie Polskie ePłatności SA

25-04-2019

Dział Badań i Analiz Strategicznych Exacto prowadzi badanie poziomu satysfakcji pracowników spółki Polskie ePłatności, która specjalizuje się w procesowaniu płatności bezgotówkowych, a także dostarczaniu innowacyjnych usług dla biznesu. Firma znajduje się w pierwszej piątce największych na polskim rynku procesorów płatności kartowych. Badania prowadzone są min. z wykorzystaniem systemu: barometr komunikacji.

lista aktualności
Barometr komunikacji.pl © 2010 Exacto
Dotacje na innowacje - inwestujemy w waszą przyszłość

"BAROMETR KOMUNIKACJI. Innowacja w komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej w firmach" współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Program Operacyjny Innowacyjna Gospodarka, Priorytet VIII  "Społeczeństwo informacyjne – zwiększanie innowacyjności gospodarki", Działanie 8.1 "Wspieranie działalności gospodarczej w dziedzinie gospodarki elektronicznej"